poniedziałek, 22 lutego 2016

Poznajcie Arti!



Hej wszystkim! To już nie pierwszy blog jakiego stworzyłam, ale postanowiłam sobie, że tego bloga będę dalej pielęgnować. 

Zaczynając od początku, mam na imię Natalia, i udało mi się już przetrwać 19 lat :D Ale nie powiem o sobie za dużo na początku, wolę wam przybliżyć co tak na prawdę pojawi się na tym blogu i YouTubie . Na blogu będą się znajdywać notki dotyczące  każdego filmiku, który się pojawi. Głównie pojawią się zdjęcia oraz głębsza relacja ;) 

Co na YouTube ?
Pierwszy filmik już się pojawił, a na nim przybliżam troszeczkę co nieco informacji o sobie oraz co tak naprawdę możecie spodziewać się po tym kanale. Ale żeby troszeczkę więcej zdradzić pojawią się tam, DIY, sesje i backstage, vlogi i wszystko co mnie inspiruje, a tą inspiracją chcę się podzielić z innymi! Mogę zdradzić, że powstaje powoli kolejny filmik, dla tych wszystkich, którzy w wolny dzień, czują, że czas ucieka im między palcami i przychodzi to złe uczucie, że traci się dzień. Znacie to uczucie? Ponieważ ja miałam tak bardzo często, ale na szczęście znalazłam mnóstwo sposobów na nudę! Ale to dopiero 02.03 ;)

No dobrze, a przybliżając co tak naprawdę tworzę z aparatem ? O to kilka moich prac:







Zapraszam i zachęcam was wszystkich do odwiedzania mojego bloga i YouTuba, a obiecuję, że nie zabraknie śmiechu, energii, pomysłów i inspiracji!


8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia!
    Zapraszam do siebie: http://ladyscharlotte.blogspot.com/2016/02/grey-town.html#

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia wyglądają jakbyś wzięła je z internetu! Genialne :*
    http://dearilyanddon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny i przejrzysty blog. Witam Cię w tej sferze blogowej i mam nadzieję, że tym razem szybko nie uciekniesz i zostaniesz na dłużej. Jestem ciekawa jak będą wyglądać kolejne wpisy. Co do zdjęć, widzę mega wielki potencjał i pomysł, jednak popracowałabym trochę nad techniką zdjęć. Nie mówię, że jestem bóg wie kim i masz mnie słuchać, ale to tylko luźna moja wypowiedź. Brakuje mi trochę ostrości i jak na moje oko to kontrastu. Powtarzam, to moja luźna opinia, nie chcę tutaj grać tej złej :( Zapowiada się naprawdę ciekawy blog, czekam na więcej :)

    http://jestem-edyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przyznam rację, ale całe szczęście od pewnego czasu udało mi się zakupić o wiele lepszy sprzęt z którym zdjęcia wychodzą o niebo lepiej ;) Niestety, te zdj są sprzed 2-3 lat, co też widzę dużą różnicę po między co robię teraz a dziś :)
      Bardzo dziękuję :)

      Usuń
  4. Jejku cudowne zdjęcia! W szczególności zakochałam się w tych z wiankiem. Powodzenia w blogowaniu, Kochana :*

    http://avrorablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń